• Overal

    Welke (aankomende) National Accountmanager krijgt energie van het verder bouwen van mooie en sterke merken cross- channel en daarbij blij wordt van business development in een ondernemende rol, waarin je echt het verschil kunt maken? Lees dan snel verder!

    Over Copar (ConfectioneryPartner)

    Als een van de grootste zoetwarenleveranciers van Nederland heeft COPAR in meer dan 60 jaar een mooi rijtje eigen merken opgebouwd, zoals o.a. Italiano en Candyman. Sinds eind 2022 is daar het premium koffie en chocolademerk Australian aan toegevoegd met de overname van Food Experience. De organisatie is actief in de categorieën suikerwerk, chocolade, koffie en siropen. Centraal staan altijd de sterke merken, concepten om waarde toe te voegen aan producten, unieke artikelen en een sterke marketing en sales organisatie die steeds met vindingrijke ideeën komt.

    Elk merk verdient zijn eigen strategie. Dankzij deze aanpak en de acquisitie van o.a Australian groeit de organisatie harder dan de markt (al een aantal jaren double digit)  De totale jaaromzet van COPAR bedraagt momenteel circa 40 miljoen euro.

    Kernwaarden van de organisatie zijn: marktkennis, flexibiliteit, openheid, kwaliteit en professionalisme. Hun missie is om een duurzame partner te zijn met een trackrecord in succesvolle merkproposities. Er is veel focus op innovatie en het bedrijf groeit ieder jaar verder.

    Tevens als professioneel en internationaal partner van verschillende merken verzorgen zij de distributie, verkoop en marketing van bijvoorbeeld Hershey’s, Reese’s, Lutti en PEZ.

    Waarom Copar
    COPAR is een open, no-nonsense en marktgericht bedrijf waar constant nieuwe concepten bedacht en uitgevoerd worden, in nauwe samenwerking met klanten én voor de diverse eigen merken. Met creatieve en frisse ideeën wordt de markt veroverd. Er werken ongeveer 30 medewerkers en de lijnen zijn er kort. Er is veel ruimte om te ondernemen en zelfstandig verantwoordelijkheid te dragen.

    Wat ga je doen als National Account Manager:

    • Als NAM ligt naast ‘bestaande klanten’ de focus op Channel & Business Development binnen
      • Foodretail,
      • Food non-retail
      • (Blurring) Foodservice
      • Online
    • Zowel met de Copar merken binnen de categorieën Suikerwerk als met Australian binnen Koffie en Chocolade.
    • De NAM rapporteert aan John van Kessel, Sales Director. Met hem kun je goed sparren over ideeën en ontwikkelingen. In jouw team zitten 2 National Account Managers, 2 Sales Supports en 1 Customer Service collega’s.

    Wat bieden zij?

    • Salaris circa € 70.000 – € 85.000 (afhankelijk van wat je komt brengen)
    • Bonus 10-20%
    • Dagvergoeding € 6,81 netto per gewerkte dag
    • Lease auto
    • Fietsplan
    • Mobiele telefoon
    • Laptop
    • 25 vakantiedagen
    • Collectieve ziektekostenverzekering
    • Pensioenregeling

    Wat neem je mee?

    • Opleiding op hbo- of wo-niveau;
    • Fulltime beschikbaar
    • 5+ jaar relevante ervaring in FMCG;
    • Goed in relatiebeheer, netwerken, onderhandelen
    • Creativiteit en innovatie zijn een pré
    • Analytisch en cijfermatig sterk
    • Ondernemers mentaliteit
    • Organisatorisch en gestructureerde werker
    • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een leergierige teamspeler

    Herken jij jezelf hierin?

    • Business Development
    • Hands-on, no-nonsense, open en marktgerichte sfeer
    • Luisteren
    • Overtuigingskracht
    • Klantgerichtheid
    • Ambitie en competentie met de bedoeling om de Sales Director te ondersteunen op klantniveau

    Al met al een mooie kans voor de next step in je carrière, waarbij je jezelf en de organisatie kan helpen groeien. Wil je reageren of meer weten over deze gave uitdaging? Neem dan contact met ons op via: Tim Keuter 06 -55767851 of via de mail: sollicitaties@sales11.nl

    Upload uw CV of een ander relevant bestand. Max. bestandsgrootte: 2 GB.