Key Accountmanager bij Guidion

Wij zijn momenteel op zoek naar een ervaren key accountmanager voor Guidion in Amsterdam. In deze functie maak je een verdiepingsslag in het onderhouden van klantrelaties, met specifieke verantwoordelijkheid voor Delta Fiber. Je fungeert als adviespartner, zowel intern bij Guidion als naar de klant toe. Het is jouw taak om de huidige markt en ontwikkelingen nauwlettend te volgen, waarbij je nieuwe strategieën ontwikkelt en deze voorlegt aan de klant, met als doel de best mogelijke service te bieden.

Over Guidion:

Guidion is dé technische dienst achter de voordeur, gespecialiseerd in installaties, reparaties en innovaties namens partners zoals Odido, Vodafone Ziggo en Delta Fiber. Naast de telecomsector is Guidion ook actief in de energiesector en door een recentelijke overname van Bleds nu ook in de zorgsector. De rode draad in de bedrijfsvoering van Guidion is het leveren van de beste service met een persoonlijke aanpak.

Het kantoor van Guidion is gevestigd in Amsterdam Oost, waar een behulpzame cultuur heerst en regelmatig leuke activiteiten worden georganiseerd, zoals pubquizavonden en verschillende interne clubs. Daarnaast kom je te werken in een team met veel ervaring, een hele fijne sfeer op kantoor en natuurlijk de mogelijkheid om jezelf binnen een gezond bedrijf verder te ontplooien en stappen te maken in jouw ontwikkeling.

Verantwoordelijkheden van een Key Accountmanager bij Guidion:

  • Jij hebt de verantwoordelijkheid over het Delta Fiber account binnen Guidion. Dit account heeft een aanzienlijke groei doorgemaakt en is één van de grootste accounts om te beheren binnen Guidion;
  • Je schakelt zowel op directieniveau als de operationele lagen eronder, hierbij adviseer en denk je mee over zowel strategische als operationele vraagstukken;
  • Je analyseert relevante trends om potentiële nieuwe werkpakketten voor Guidion te identificeren en fungeert als de interne schakel tussen de Operatie en de Innovatie-afdeling;
  • Je zorgt ervoor dat de wensen van de klant en/of nieuwe projecten op de juiste manier worden geïmplementeerd;
  • Daarnaast ben jij nauwkeurig en zorg je dat alle activiteiten in Salesforce worden gedocumenteerd;
  • Tot slot draag je bij aan de commerciële groei, visie en strategie binnen de Telecomafdeling van Guidion, evenals bij nieuwe initiatieven.

Herken je jezelf in dit profiel?

  • Je hebt aantal jaar ervaring in een accountmanagent of customer succes rol, waarbij je nu de verdiepende slag wil maken;
  • Met een goed commercieel inzicht combineer je jouw sterke strategische en operationele vaardigheden;
  • Je bent een echte relatiemanager en je kan daarnaast goed gestructureerd werken;
  • Ook sta jij sterk in je schoenen, weet je goed je eigen koers te houden en je bent representatief;
  • Het is een dynamische rol binnen een groeiend team, waarin je de vrijheid en verantwoordelijkheid hebt om je eigen weg te banen. Je kunt hierbij niet alleen je relationele vaardigheden, maar ook je sales skills en strategisch inzicht optimaal inzetten.

Wat krijg je hiervoor terug?

  • Een mooi salaris en een jaarlijkse winstuitkering wanneer de doelstellingen van Guidion zijn behaald;
  • Premievrij pensioen;
  • Onbeperkte vakantiedagen;
  • Hybride werken, vanuit het kantoor in Amsterdam Oost en vanuit huis;
  • Jaarlijks opleidingsbudget voor jouw eigen persoonlijke of vakinhoudelijke ontwikkeling bij te spijkeren;
  • Dagelijkse lunch gemaakt door Cheryl;
  • CO2 neutraal kantoor, waarbij Guidion hun CO2 voetafdruk zo laag mogelijk houdt en het restant compenseren via het Fair Climate Fund;
  • Mocht je niet in een straal van 9 kilometer van Guidion wonen, worden jouw reiskosten vergoed. De duurzame optie wordt gepromoot, zoals de fiets (€0,30 per km) en het OV wordt volledig vergoed. Kom je met de auto? Dan krijg je €0,21 per km;
  • Verschillende clubs waarbij je kan aanhaken, zoals The Bookclub, Team Green & Team Diversity en Inclusion;
  • Tot slot veel activiteiten en feesten met je collega’s.

Ben jij op zoek naar een verdiepende stap in je carrière? En werk jij graag in een ervaren team, waarbij er voor jou nog mooie stappen te maken zijn binnen Guidion?

Neem dan snel contact op met Merel Blom. 0642240332 of mail naar merel.blom@sales11.nl